Eu q son seguidor da modalidade de parado gustariame q me derades a vosa opinion e se pode ser o apoio;o tema e o seguinte:cada vez somos menos en parado e o pouco q queda vaise acabar x culpa duns,q non me gustaria nombrar,q fan do parado un xogo aburrido,arterioso,intragable...xq se pasan minutos para pasar simplemente a bola da xteria para a media e da media pa diante=,asi sempre,q adormeces xogando con esta xente,pero claro non tan facendo nada ilegal;enton eu pensei un par de cousas;unha q reformaran os futbolins e lle quitaran as esquinas,con iso creo q se acabaria o problema pero eso xa seria cousa de presas e non o vexo moi factible;outra q se"arbitrara"pasiva,e decir poñer un tempo5-10seg. algo razonable e senon ter q darlla o contrario...non sei como
o vedes vos.E x ultimo,creo q seria unha moi boa idea ora q hai o master poñerse de acordo o maximo de parellas posibles e tardar como 1h.en xogar cada partida,e decir,paralizar o master,non tariamos facendo ningun tipo de trampas pero a ver si parando un acontecemento como e o master pos a xente reacciona a tempo e se fai algo antes de q se vaia todo o traste,sona forte pero eq senon se fai algo asi de drastico vaise acabar todo e a min persoalmente dame rabia,e mais pensando q e culpa dunha minoria moi pequena....vos q fariades?gracias pola paxina
RE: S.O.S.master (parado)
Cando vaian pasa-la bola pola banda da defensa á media, peja a túa dianteira á banda e remacha, verás como non pasa.
A parte disto, estou totalmente dacordo en que é aljo que escaralla o xojo completamente pero, como dis ti, non é ilejal así que non hai que faserlle. É un defecto do presas. A solusión é ben fásil, faser os topes uns milímetros máis deljaos pero como disides non creo que estean pola labor de faser modificasións no modelo.
Éche unha peniña.
De tódalas formas, mírao polo lado positivo (no caso da modalidade en movemento) unha barra menos da que preocuparte. Un porteiro que saiba tirar é un perigo. e un que non saiba pero que tire moi forte case que é máis perigoso se cabe polos goles de rebote (e estes joden moito máis ¿ va que si ?)
Re: S.O.S.master (parado)
Realmente estanse usando unhas estratexias en parado que estragan totalmente o xogo. Aínda quedan algúns valentes coma Nevado que non pasaron polo aro pero son escasos ¿Parar o Máster? Non sei ata que punto sería unha medida efectiva. Algo posiblemente máis interesante podería ser unha recollida de firmas, non necesitarías moitas pero sí verificadas e o apoio dos xogadores de máis peso a nivel nacional (especialmente os da modalidade). Unha vez conseguidas só queda falar coa organización para buscar unha solución. O que máis metido está no tema de parado é Lolo, que ademáis ten capacidade para mover a moita xente. Tes a vantaxe de que é xogador e conoce a problemática, non atoparás o mesmo trato se vas falar cun fabricante. Co suficiente apoio e algunhas propostas para solucionar o problema non creo que houbera inconveniente en aplicalas. Non creo que os fabricantes estén dispostos a facer modificacións e o nivel do arbitraxe non ten a suficiente madurez como para andar cronometrando tempos, pero tampouco fai falla nada espectacular. Atornillando unhas gomas/plásticos pequenos nos futbolíns dos torneos creo que xa estaría solucionado.
Persoalmente, estou "ata as bólas", do pase pola banda cando xogo en parado e de discutir do que é ou non é raseo cando xogo en movemento. Non quero parado nin movemento, abogo pola modalidade Combinada xa. Eliminas discusións e complicacións no arbitraxe, unificas torneos e premios, recuperas o xogo coa dereita en movemento (e coa esquerda en parado) e, en definitiva, consigues un futbolín máis forte, con reglamento unificado e que da un paso máis para ser considerado deporte.
Enviar un comentario novo