Como van as cousas...? Michel

Imagen de Varela_Lalin

A ver se alguen sabe algo de Michel!!! Dende que comprou unhas gafas de sol agora non fala ca xente,jeje. O mellor son moi oscuras!!!

Xogastes onte? Nos o luns contra os primeiros, o Quirós D e ganamoslle 10-8, unhas partidazas,jeje.
A ver se aseguramos o pase.

Veña un saudo e FERRO A FONDO!!!!!!!!!!!

Opciones de visualización de comentarios

Seleccione la forma que prefiera para mostrar los comentarios y haga clic en «Guardar las opciones» para activar los cambios.
Imagen de Michel

Apretade Varela...,,

Varela tedes que apretar que a primeira fase está a piques de concluir e vos andades na corda floxa, quédambos tres xornadas pra apretar, por fin conseguín as novas clasificacións que supoño pondrán en breve, non che digo o que me constou.

Ando a intentar que me digan como vai ser e cando, o tramo final da liga.

Vou ter que poñer a roupa de "camuflaxe" pra que canten.

Míchel (Lalin)

Imagen de Varela_Lalin

Para Michel e Otero...

A ver fenomenos, non se vos ve o pelo,jajaja.

Onte entereime de que xa fixeran o sorteo para xogar o play-off da liga do Deza, polo visto tocou no Iglesias.Seica vai ser un sabado, pero non sei cando. ¿Vos sabedes algo?.

Veña un saudo e Ferro a fondo

Imagen de Varela_Lalin

Apretado está...

Xa está amarrado de todo, non escapa,jajaja. Tes razón temos que apretar, e estamolo facendo. Quedannos 2 partidos do calendario e 2 atrasados. Un dos que nos queda xa está gañado porque non xogan,jeje e os outros hai que "roelos",jeje.

A clasificación faltanlle as duas ultimas partidas, que por certo ganamos. Na casa, como di Ruflex, machacamos os do Quiros D, primeiros do noso grupo (10-8) e en Silleda ganamoslle ós do Iglesias G (10-3).

Pois a ver se te informas, pa irlle botando contas ó asunto, de quen nos toca e esas cousas,jeje.

Veña, un saudo e poñerse a traballar.

Imagen de Michel

Mal...,

Pos ando flipado, levan duas semanas que non me pasan a clasificación e ainda peor, os do Poyssy que é a nosa última partida da primeira fase estanse facendo os escaqueados, pusenlle pra as partidas o lunes, martes..., etc, o final mandeille un sms pra o sábado "xa non podo ir a Vigo, a joderse", a hora que eles quixeran, e aínda ando esperando a confirmación, estoume empezando a poñer de mala osti..., si xogamos mañán, pobre deles, hoxe non podo xogar, teño un compromiso ineludible "cena cumpleanos cuñado, etc.,".

O das gafas, jejejeje, son unhas "Perry Meison Fashion", valen o mesmo que o seguro do meu can, jejejeje, a verda e que ando cheo de traballo e con esta pouca seriedade da xente xa non vexo moito.

Un saudo e xa te contarei.

Míchel (Lalin)

Enviar un comentario nuevo

El contenido de este campo se mantiene como privado y no se muestra públicamente.
  • Las direcciones de las páginas web y las de correo se convierten en enlaces automáticamente.
  • Etiquetas HTML permitidas: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Saltos automáticos de líneas y de párrafos.

Más información sobre opciones de formato

¿Cuánto es 14 + 2?
Para combatir el spam (publicidad no deseada), por favor resuelva la operación anterior.